Cu Mocanita pe Valea Vaserul

Tuc,tuc..........tuc,tuc............tuc-tuc!
Am plecat din Sighet si ne-am indreptat catre Viseu.Drumul este unul tare frumos,de fapt tot Maramuresul este frumos si plin de culoare!A doua zi urma plimbarea cu Mocanita!
Mocanita sau................trenul forestier cu aburi pe  linie ingusta......sau..........calatorie in timp!.................in aceasta calatorie contactul cu asa zisa civilizatie ramane in urma...........vom calatori cu un tren in miniatura tras de o locomotiva foarte veche cu aburi,plina de funingine.................si in loc de soneria telefonului mobil(atentie..................semnalul pe tot parcursul  calatoriei este inexistent)vom auzi suieratul prelung al locomotivei.
Traseul este de 21,6 km si se intinde de la Viseu pana in statia Paltin.
Pe parcursul calatoriei am facut 2 opriri.

Mocanita se urneste din loc pufaind si lasand in urma ei un fum dens alb!

Prima oprire!
   Pe la km 15 se face o pauza de circa 10 minute pentru alimentarea locomotivei cu apa si lemne iar   noi...............fiecare ce doreste,ce pofteste!............o gogoasa,un suc ,o horinca, o cafea,o poza !

Mocanita isi completeaza provizia de lemne  si de apa.

Gata.....................inapoi in vagoane!

Plecam mai departe!....................tuc-tuc!..............tuc -tuc!.........tua-tuc!

Aceasta linie de cale ferata este folosita atat pentru turisti cat  si pentru transportul bustenilor de la munte motiv pentru care  peste tot o sa vezi  busteni pregatiti pentru transport.

A doua oprire!......Statia Paltin!
   Aici sederea este mai lunga.................circa 1 ora si jumatate,timp in care te poti relaxa in mijlocul naturii si in acelasi timp poti servi masa fie sub pavilionele din lemn fie sub cerul liber.

La capatul traseului e amenajat un fel de depou unde se schimba locomotivele pentru traseul de intoarcere.

Drum bun la intoarcere!

1. Absolut superbe locuri,inedita excursia si va imbratisez pe tine si George,oameni speciali ai sufletului meu,multumesc Maria mult de tot:)

1. Cuvintele tale ma coplesesc Geta.Iti multumesc din suflet pentru tot!
      Te pup si te imbratisez cu mare,mare drag!

2. O adevarata desfatare plimbarea cu mocanita !
    Ma bucur ca ati facut-o....si ca ne-ai aratat si noua minunatele imagini din Maramures !
    Eu am mai spus ca tzara asta a noastra ar putea trai doar din turism, daca cei ce ne conduc ar fi interesati de asta....
    Imi place mult calatoria voastra in timp ! Eu nu am avut inca norocul de ea....
    Te tzuc cu drag vecinico !

1. Sidonia ne-a cam zdruncinat calatoria asta in timp.............hihihi.Este o experienta care merita macar o data in viata probata.,ca eu a doua oara nu mai imi doresc!
      Da si eu zic la fel ca si tine draga vecinica.

3. FELICITARI Medi si George pentru vacanta minunata pe care ati avut-o si pentru ca impartasiti cu noi tot ce ati vazut.

• Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes