Rulouri pane de file de pangasius


10 comentarii:

  1. foarte frumoasa prezentarea facuta draga Medi.arata extraordinar de faine rulourile.pup si o zi faina
    PS:te-am votat si astazi ,succes in continuare la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata !!!!Super ideea cu rulourile o sa o retin si eu . Sa stii ca te-am votat zilnic si o fac in continuare pana sambata ce plecam in concediu , pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata rulourile,imi place ideea cu rulatul, trebuie sa fac si eu asa.
    .......te votez in fiecare zi , multa bafta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundețiȘtergere
  5. Sarah, multumesc pentru vizita, multumesc pentru aprecieri si nu in ultimul rand pentru vot!
    Te pup si iti doresc o zi excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sylvia, esti o draguta si iti multumesc tare mult pentru voturi.Iti doresc o vacanta placuta !Te pup si te imbratisez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult draga Diana!
    Te pup si iti doresc zile bune!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super Medi,am furat o bucata si fug,plec

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu despre ce vot e vorba, sunt cam aeriana. Daca as sti l-ai avea si pe al meu.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes