Rulada cu carne tocata, ficat si carnati.




Ingrediente:
- 1 foaie aluat foietaj
-250 g carne de porc impanata
-250 g ficat de porc
-2 carnati afumati
- 2 cepe
-ulei
- 3 oua
- marar
- cimbru
-seminte de susan
- sare, piper
Mod de preparare:
Ficatul se spala si apoi se taie cuburi mai mari care se pun intr-un vas cu apa rece si se dau la foc.Se spumeaza din cand in cand iar cand ficatul este gata fiert se scoate din apa cu ajutorul unei palete si se lasa sa se racoreasca .
Se spala carnea, se lasa la scurs si apoi se toaca. Odata cu carnea se mai da prin masina de tocat si ficatul.
Separat se curata ceapa , se taie si se pune la calit .
Cand ceapa devine sticloasa se adauga carnatii taiati bucati mici cam de 1 cm. Amestecul de carne cu ficat se omogenizeaza bine si se pune si el in tigaie peste carnati.Lasam incontinuare circa 15-20 min.(pana carnea isi schimba culoarea) pe foc avand grija sa amestecam din cand in cand ca sa nu se prinda.Tragem apoi de pe foc , lasam sa se racoreasca dupa care amestecam cu ouale(3).Condimentam cu sare si piper dupa gust si adaugam marar si cimbru.Amestecam bine.
Se decongeleaza aluatul,se intinde pe masa iar deasupra se pune amestecul de mai sus cat mai uniform cu ajutorul unei linguri. Se ruleaza. Se unge cu ou batut si se presara seminte de susan.. Se aseaza ruloul intr-o tava de chec tapetata cu hartie pergament si se da la cuptor circa 20 min. Se scoate din cuptor, se lasa sa se raceasca si se taie.

Pofta buna!

7 comentarii:

  1. ce minunata rulada !parca nici nu s-au terminat sarbatorile ! sau macar asa ne mai amintim de ele ! am lipsit ceva si am vazut multime de bunatati pe aici ! sa ai un an nou fericit si cu impliniri cat mai multe !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata rulada....mmmmm.Medi draga,cu miile de scuze,astazi am realizat ca te-am pierdut din lista,si mai sunt cateva bloguri,,,nu stiu ce s-a intamplat,,,,,dar am vazut ca ai mai gatit de la ultima mea vizita si mie nu mi-a aparut,,,,,am sa corectez neatentia mea.Te pup cu mare drag!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de vizita si de urari Pansy.Mi-a fost dor de tine si ti-am simtit lipsa.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela...........hahaha.Se mai intampla.Si eu te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata extraordinar!!! Multumesc pt reteta.
    Vicky

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes