Frigărui de pui marinate


Caldura asta torida ma tine cat mai departe de bucatarie..............asa ca si de data asta am horarat sa fac ceva usor si rapid.


Ingrediente
2 piepti de pui dezosati
2 linguri cu miere
2 linguri cu mustar
2 linguri sos de soia
2 linguri ulei de masline
2 fire de usturoi verde
1 lingurita rasa de sare
1 lingurita rasa piper macinat
un pahar vin alb sec
Mod de preparare
Carnea se spala,se usuca cu ajutorul unui prosop absorbant si se taie cubulete.Usturoiul se taie fin.Facem o marinata din miere,mustar,sos de soia ,ulei de masline,usturoi,sare,piper si vin.Amestecam bine dupa care turnam acest amestec peste cuburile de carne.Acoperim vasul si-l dam la frigider pentru circa 2-3 ore.Scoatem apoi cuburile din marinata,le tamponam cu un prosop absorbant pentru a indeparta excesul de marinata  si trecem la montarea frigaruilor..Am asezat frigaruile astfel pregatite pe gratarul unei tavi in care am turnat o cana cu apa si am dat la cuptor.Se pot frige si pe gratar.Intoarcem din cand in cand frigaruile de pe o parte pe alta pana cand sunt bine facute.
Servim frigaruile calde alaturi de o garnitura..........eu am ales de data aceasta sa folosesc piure de cartofi.
Foarte bune!

Pofta buna!
\

22 comentarii:

  1. Eu am venit la masa ;) Sa tot am spor ! ;) pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte none arata!Abia astept prinzu:).pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu m-as muta la tine, numai bunatati ai!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sambata la gratar le execut:)Foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. O bunatate de frigarui!!!Yummy, apetisante la maxim!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai bune pentru gustul meu!Acum mtoata lumea causa sa stea cat mai putin in bucatarie.....caldura mare mon cher!
    O zi racoroasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa-ti dau un scaun si sa te servesc ,Antonina,da?...........hihihi..........pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc,Paradis si te astept la masa cu mare drag.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hahaha...........Cristina,nu vrei sa facem schimb de bunaciuni?...........pentru ca tu salivezi la ce "confectionez" eu si invers .......eu salivez la ceea ce prepari tu.............de acord?....hihihi.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Teo,ma bucur ca te incanta ideea..........spor la frigaruit si pofta buna !

    RăspundețiȘtergere
  11. Se pare ca nu vom avea zile racoroase prea curand Janet........ufffffffffff...........asta este,de gatit trebuie !
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Am ajun tarziu, a mai ramas :((?? Pupici~

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu mai fac aceasta marinata, tare bun iar ce ai pregatit tu aici arata DELICIOS.....!

    RăspundețiȘtergere
  14. Adela,esti binevenita........imediat te servesc!Si tie pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc,Alice!Sa stii ca si eu fac aceasta marinata si la alte preparate.Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes