Voineasa

Anul acesta am hotarat sa ne petrecem vacanta in tara.....................si asta din mai multe considerente.......................avem o tara minunata cu de -de -toate............mare,munte,delta,dealuri,paduri ...................pe de alta parte.................sunt locuri pe care nu le-am vazut niciodata si este pacat sa nu ne bucuram de ele!
Din pacate am ajuns la o concluzie care ma doare,ma doare .................. NU meritam o tara asa de frumoasa!.......................am fost in iunie  intr-o mini-vacanta..................... am venit cu un mare gust amar.......................mai fusesem in aceste  locuri  in urma cu cel putin 10 ani ,intre timp am crezut ca lucrurile s-au  schimbat,au mai evoluat dar spre dezamagirea mea (si sunt convinsa ca a multora dintre voi) nu numai ca nu s-a schimbat nimic ba chiar situatia s-a detriorat,lasand lucruri si locuri  (de pe urma carora se putea face turism) in paragina.
 Este dezolant sa vezi ce am vazut noi..
Am plecat deci spre Voineasa!
Am gasit o pensiune,Pensiunea 2 Brazi ,asezata departe de zgomotul  cu care suntem obisnuiti zilnic,inconjurata de foooooooooooooooooooarte multa verdeata,,cu o curte imensa ,cu  iaz  ,cu gratar,cu aer ozonat ...................ce mai...................ne-a placut si ne-am simtit tare bine aici!
Imaginile spun mult mai mult decat pot spune eu!







   Si bineinteles ca doar nu era sa stam doar la pensiune..................am plecat deci la plimbare!
   Barajul Bradisor !
In spatele restaurantuli in care am servit de cateva ori masa curgea asa de frumos acest rausor.
Intr-unul din raurile din zona  , George a testat temperatura apei....................brrrrrrrrrrr.................rece,rece,tare rece!

   Am trecut ,este adevarat cu ceva teama,peste acest podet de lemn.

   Cat de frumos!

   Este superb peisajul pe drumul ce serpuieste printre munti.

   Hahaha........................cu cine ne-am intalnit!
Noi ne plimbam in timp ce  localnicii  isi fac provizii pentru iarna!
In plimbarile noastre intr-una din zilele in care ne indreptam catre Malaia pentru ca vroiam sa vedem Manastirea ne-am oprit la poarta lui Tanti Floarea pentru a cumpara niste capsuni.Si ce credeti ca facea Tanti Floarea?.................ei bine ,facea sirop din muguri de brad.








 
Manastirea Inaltarea Sfintei Cruci din Malaia a fost ridicata anul trecut.




Asa-i ca este frumoasa zona?.........................e frumoasa ,e tare frumoasa ...........dar..........exista un mare dar!!!
Va mai aduceti aminte de acest hotel?............ei bine acuma el este lasat in voia sortii.Cand am fost noi nu era nimeni cazat , am inteles insa ca urma sa vina un grup  dar se pare ca  turisti  nu prea mai vin aici si asta din cauza  conditiilor de cazare.
Vis-a-vis de hotel este restaurantul...............sau mai bine zis a fost pentru ca acuma pe usa restaurantului este pus lacatul.Acesta este ruginit, semn ca demult nu a mai trecut nimeni prin zona.

Acestea sunt vilele cu nume de flori , iar pe vremea lui Ceausescu cu greu aveai acces la ele.
Astazi storurile sunt trase si usile incuiate.
Si cat de frumoase erau si ce frumos sunt asezate.


   Fara cuvinte!!!
   Un alai de nunta  ne-a atras atentia in acest timp si pentru cateva clipe am ignorat ceea ce era injurul nostru!
  Am urcat si sus la Vidra...................este o zona care noua ne place tare mult.
  Peisajul este mirific iar de la altitudinea de 1400 m  aerul pe care il respiri este unul pe care nu l-am     respirat   de foarte mult timp. .................din pacate pozele nu sunt de calitate si nu pot reda frumusetea locului.

  Din pacate si aici nu se vrea a se face nimic ,ba din contra!!!
 Am crezut la un moment dat ca inaintea noastra aici a fost razboi! .................perdele fluturande printre geamurile sparte,cladiri scorojite,gunoaie si balarii!

 Concluzie....................o statiune in paragina intr-un peisaj mirific!
 Da........................se intampla in Romania,in aceasta tara plina de frumusete!
Si inca ceva.................  sunt zone intinse unde muntele a fost defrisat si a ramas golas  astfel incat drumurile sunt amenintate de caderi de piatra si pamant.
 De la Voineasa ne-am indreptat spre Olanesti .
La fel ca si la Voineasa ne doream sa stam undeva unde este verdeata ,liniste si aer curat....................am gasit tot ce ne doream la Hotel Maria ,un hotel foarte frumos ,inaugurat anul trecut .
Aici se pare ca se poate,ca se vrea pentru ca statiunea arata altfel fata de Voineasa,adica mult mai bine.
   Hotelul in care ne-am cazat este asezat fata in fata cu fosta vila lui Ceausescu.
   Vedere de pe balconul hotelului pe terasa!
   Hotelul este inconjurat de acest decor1

Restaurantul hotelului!

Haideti sa vedem si ce am servit in acele zile.










Va urma!

16 comentarii:

  1. Medi, frumoase locuri, chiar in iarna am fost si noi pe acolo. La fel, am fost si impresionata si dezamagita ... zona este superba, superba! frumoase poze, frumosi sunteti si voi>:d< ce mult imi doresc sa ne si intalnim, muaaah!
    seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Laura avem o tara minunata.
      Deci ,nu m-am inselat si tu ai vazut lucrurile cu aceiasi ochi ca si mine.
      Multumesc de vizita,multumesc de aprecieri!
      Eu sper ca intr-o buna zi sa ne pupam si imbratisam real.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Ce peisaje minunate, o splendoare. Pacat ca nu se si amenajeaza, ca nu se investesc ceva banuti in aceste locuri pentru ca ar fi mai atrasi turistii daca ar fi conditii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Rocs............. unde este bine si frumos te intorci cu mare drag dar cand vezi locuri lasate in paragina nu te mai atrage sa mergi in acea zona altadata.
      Pacat,mare pacat!
      Seara minunata sa ai!

      Ștergere
  3. Sunt de acord cu spusele tale.Dar una peste alta se pare ca v-ati incarcat bateriile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dadada................aer curat,peisaje minunate,liniste,odihna!

      Ștergere
  4. La ce frumuseti avem ar trebui sa fim o tara super bogata , doar ca suntem prea saraci cu duhul ... Oare nu vrea cineva sa ne ia in locatie de gestiune ??? poate iese ceva .
    Medi , oare a cata oara te felicit anul acesta , ptr ca stii sa traiesti si ai si un sot minunat cu care esti pe aceeasi lungime de unda .
    BRAVO MEDI&GEORGE !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana ,asa cum spui si tu,din turism am scoate bani frumosi numai ca nu se vrea acest lucru si este mare,mare pacat de aceste frumuseti.
      Esti o draguta,multumesc tare mult pentru aprecieri!
      Si intradevar atat mie cat si lui George ne place si ne simtim tare bine impreuna!
      Te pup si te imbratisez cu mare drag!

      Ștergere
  5. Ce frumuseti are tara noastra si pacat ca sunt lasate in paragina!
    Voi a-ti stat,v-ati odihnit,v-ati clatit ochii,intr-un cuvant v-ati incarcat bateriile pentru viata tumultoasa din capitala.
    Esti o fericita Medi,bravo!
    Pup si o zi buna mai departe!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da ,asa este Lulu ne-am incarcat bateriile numai ca din pacate se descarca cam repede..............hihihi.
      Pup si eu !

      Ștergere
  6. Vecino draga ....eu de multe ori am spus ca tarisoara asta a noastra ar putea trai DOAR din turism, din nimic altceva !!! Dar.....cineva nu vrea asta si lasa in paragina minunatiile pe care le avem....!
    De ce la Olanesti se poate iat in alte statiuni ,NU !
    Din pacate sunt multe statiuni unde e vraiste cu lacate puse pe hoteluri si restaurante, exact asa cum ne-ai aratat tu.....
    Acum stiu ca esti plecata cu neamurile din dotare , la Cozia parca.....
    Astept cu drag vesti bune de acolo si.....muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte poze !
    Te imbratisez si te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Sidonia asa spun si eu............ar iesi bani frumosi din turism.
      Dadada...............am fost la Cozia si la Turnu dar postare cu Cozia nu voi mai face pentru ca deja este una .
      Te pup si toate cele bune la casa voastra!

      Ștergere
  7. Si eu am fost la Voineasa acum vreo 20 de ani si mi-a placut tare mult acolo. Dar se pare ca in loc de mai bine, acum e mai rau. Pacat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multe s-au schimbat de atunci Mari.........si din pacate in mai rau.
      Seara buna!

      Ștergere
  8. Maria ,zona e superba mare pacat ca e lasata in paragina,defrisarile m-au dezamagit si pe mine dar cel mai tare la Arieseni unde ca sa faca partii de schii au defrisat munti intregi si au praduit lemnul,in paragina e si Belis Fantanele au renovat doar un hotel in rest e asa ca pe vremea lui Ceausescu inclusiv foisorul,zona e superba o recomand cu mare drag tuturor,e departe pina in jud.Cluj dar merita,e o zona inca virgina nu au intrat calaii padurilor chiar asa iar fenomenul de curcubeu dublu e un deliciu,ma bucur Maria ca vezi locuri frumoase,va pup:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ufffffffffffff................pacat,mare pacat de tot ce se intampla rau in tarisoara asta.
    Te pup Geta si iti doresc toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes