Intalnire marca Bucataras.ro

Raspund prezent la invitatia bucatarasului Panacris de a ne petrece o zi impreuna la Negoiesti de Calarasi in gospodaria familiei Dulceata ....................Buni,Motan si eu .....adica  Medioto59:))
Subiectul a fost...................ziua sotului Cristinei,aniversarea casatoriei  acestora, baiatul cel mare al acestoria  si-a luat permis si masina,ziua de nastere a baiatului cel mic......o mai fi fost si altceva, nu stiu ,eu atata am retinut.
 Un adevarat  regal..............berbecutului  la protap  i s-au alaturat  multe alte bunaciuni ,toate stropite cu palinca si vin "confectionate" de catre gazda noastra  domnul Dulceata.
A fost o zi minunata de noiembrie.................pe langa faptul ca vremea a tinut cu noi nu a lipsit nici buna dispozitie.
Gaby,sotul Cristinei este pregatit de atac!!!

    Asa arata marinata!

  Berbecutul este lasa la marinat!
   Acasa la familia Dulceata!

   Cobori cateva trepte din gradina si dai de un iaz!
Bineinteles ca George s-a dus repede sa-l viziteze si sa se intereseze ce se prinde;))
 Ce frumos se plimba pe lac!

Dupa ce berbecutul a fost tinut la marinat este pus la protap !













Barbatii ,cu mic cu mare au grija de el!
   Da....................s-a folosit carbuni la greu!
         Foisorul!
    Cristina aduce aperitivele si painea!
   Aceste funduri au fost "confectionate{ de catre familia Pana si am primit si noi cadou cate una!
   Fetele gingasele!
    Bunaciuni de bunaciuni!
   Drob!
  Oua umplute in sos de maioneza!
   Mini-ciocanele pane!
    Icre de crap!
   Cine ghiceste?
                      Pastrav afumat!
                Slaninuta,salam,branza,kaizer si ceapa!
Pofta buna!


   Ce mult imi plac aceste castroane!
   In ele s-a servit ciorba de burta!
Robert,baiatul cel mic al sotilor Pana!
Eduard,baiatul cel mare!

Baietii se incalzesc cu cate un pahar pe lanaga protap..............hihihi.





Dam si noi o mana de ajutor........hihihi

Gata ,putem servi!





Mmm.............tare buna!

La butoane ...............Panacris transmite celorlalti bucatarasi!
Gutuie!
Tort de bezea!
Prajitura Carpati "confectionata" de Eduard!

Islere!
Minunat acest vin........................eu doar lam gustat ......m-am sacrificat......am fost sofer...................hihihi.
    Si la final niste cartofi copti!
A fost minunat!
Multumim tuturor!

16 comentarii:

  1. Vai, Medi, ce minunăţie de întâlnire a fost acolo! Bravo, e minunat să vezi prietenii cum se regăsesc în ceasurile minunate ale vieţii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parinte,tu stii foarte bine cum sunt aceste intalniri.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  2. Ce frumos ai scris :-* Un șir de aniversări, într-una singură, alături de familie, prieteni și mai ales prieteni din familia Bucătărașilor. Mulțumesc Medi, pentru cuvintele frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place Cris!
      Si multumiri inca o data pentru tot...................a fost minunat!
      La multi ani si toate cele bune!
      PUP!

      Ștergere
  3. Va invidiez! Mi-ar fi placut sa va vad si eu in plina actiune! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Medi ce regal de bunatati ati avut.
    Ma bucur mult pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Meri, poate la următoarea întâlneală, ne mobilizăm și preparăm un berbecuț la proțap ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos , foarte frumos ! Medi , sa inteleg c-ati fost 4 familii ? Pana , Dulceata , Mihalache si ... Motan ? :d
    Cristina-i tare de tot ... mama , sotie , gospodina , artista ... bv , bv

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost mult mai multe Diana dar eu am adus aminte aici doar de bucatarasi.

      Ștergere
  7. Minunata zi de toamna,oameni minunati intr-un loc absolut inedit si superb,am vazut rusticul si atatea bunatati de la aroma gutuilor la castroane din lut ars,superbe si originale suporturile din lemn,Maria tu ai slabit?arati super,felicitari familiei gazda vad ca si copiii sunt angrenati in a gati,fain,fain,fain,va pup pe tine si George:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-o singura fraza ai spus totul Geta.................si cat de frumos.
      Nu,nu am slabit draga mea .
      Pup si multumesc!

      Ștergere
  8. Dia_diana58 au fost mai multe familii;) Vreo 8, total 20 de persoane :D! Mulțumesc pentru aprecieri :-*

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes