Ardei iuti umpluti cu branza ,marinati

Pentru prima data am mancat acesti ardei umpluti la nasa si mi-au placut tare,tare mult.
I-am mai vazut apoi in supermarket .
Anul trecut am cumparat din piata ,din Obor, cativa ardei iuti rotunzi ................mama le-a luat samanta si anul acesta a cultivat  in gradina.Si a facut o recolta pe cat de frumoasa pe atat de bogata .

M-am incumetat sa-i umplu cu branza .
Hai sa vedem ce a iesit.
Dar mai intai trebuie spus ca acesti ardei umpluti sunt  o gustare delicioasa care se prepara destul de usor.
Ingrediente
20 bucati ardei iuti rotunzi
2 linguri cu smanata
100 g branza cremoasa(philadelphia)
6 linguri cu branza de oaie
4 catei de usturoi
2 linguri brandy
1 lingurita rosmarin  uscat
sare
piper negru macinat
ulei de masline
Mod de preparare
Se spala ardeii apoi le taiem cotorul ca un capac si scoatem semintele si nervurile.
Intr-un bol facem urmatorul amestec.............cu ajutorul unei furculite sfaraman branza de oaie pe care o amestecam cu smantana,branza Philadelphia ,usturoiul dat prin presa,rosmarinul  si brandy.Se condimenteaza cu sare si piper dupa gust .
Amestecam bine pentru o buna omogenizare.
Umplem fiecare ardei cu aceasta mixtura iar deasupra mai putem presara putin rosmarin.
Asezam ardeii astfel umpluti in borcane .
Incalzim usor uleiul de masline(sincera sa fiu nu am masurat ce cantitate am pus) si il turnam in borcane peste ardei.
Capacim.
Lasam sa se raceasca borcanele si le dam la frigider.
Dupa o saptamana se pot manca.
 Pofta buna!

8 comentarii:

  1. Am mancat si eu luati din supermarket si sunt foarte buni, imi imaginez ce gust au cei de casa...te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am mancat si eu la inceput Dana dar anul acesta nu am ratat ocazia de a-mi "confectiona" eu,
      pup!

      Ștergere
  2. Tare buni trebuie sa fie ardeiasi tai umpluti!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat timp se pot pastra asa? Daca am vrea sa-i punem pe iarna oare ar rancezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am pus o cantitate mica deci nu i-am tinut prea mult in frigider.Ce pot sa va spun este ca in momentul in care deschideti borcanul este indicat sa.l folositi ,nu sa.l lasati saptamani/luni de zile desfacut.Este indicat deci sa.i puneti in borcanele mai mici.

      Ștergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes