Salata cu legume si maioneza

Imi place asa de mult maioneza incat asi manca si pe paine.
Initial m-am  gandeam la o salata de boeuf dar cum nu aveam carne de vita in casa am renuntat repede la idee.M.am uitat ce aveam prin frigider,prin camara si ...la treaba.
Este usor de confectionat si pe deasupra este foarte buna.

Ingrediente
300 g cartofi albi
200 g morcov
200 g gogosari in otet
200 g castraveti in otet
150-200 g maioneza(dupa gust)
150 g porumb
150 g masline
150 g nuca prajita
sare
piper proaspat macinat
Mod de preparare
Cartofii si morcovul se spala si se fierb in apa cu sare.
Dupa ce s-au fiert(incercam daca s-au fiert folosind un cutit.Daca acesta intra cu usurinta in legume atunci inseamna ca acestea sunt fierte).
Lasam legumele sa se raceasca , le curatam de coaja si  apoi le taiem cubulete.
Taiem apoi castraveciorii si gogosarii si ii lasam la scurs intr-o strecuratoare.Trebuie lasate sa se scurga bine astfel incat atnci cand amestecam cu maioneza aceasta sa nu se taie.
Nucile le prajim.....eu am folosit pentru prajire cuprtorul cu microunde(punem miezul de nuca pe o farfurie intinsa, intr-un singur strat.Setam cuptorul cu microunde la temperatura maxima si lasam 1 min.Le amestecam si le mai lasam inca un minut.).Scoatem farfuria cu nuci din cuptor,lasam sa se racoreasca si apoi frecam miezul de nuca  intre palme pentru indepartarea cojilor.
Intr-un vas amestecam toate ingrediente....cartofii,morcovul,gogosarii,castraveciorii,porumbul,maslinele si nuca.
Amestecam bine iar mai apoi incorporam maioneza si adaugam sare si piper.
Amestecam bine.
Asezam salata astfel obtinuta pe un platou.
Eu am facut portii mai mici ,folosind o forma rotunda.
Decoram cu feliute de castraveciori,nuca,frunze de patrunjel.

Pofta buna!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes