Placinta creata cu telemea și brânză de vaci

Simplu și ușor! 

Îmi plac plăcintele dulci dar nu refuz nici o felie de plăcintă sărată. 

Se poate servi atât calda cât și rece. 

Ingrediente

un pachet foi placinta(14 foi) 

Pentru umplutura

275 g branza de vaci

500 g telemea de vaca

2 linguri smântână grasa

1 lingurita mărar uscat

3 oua

Pentru topping

3 oua

500 ml lapte batut

un praf sare

Mai avem nevoie

ulei sau unt topit pentru uns foile

unt pentru uns tava

Mod de preparare

Umplutura

Folosim 2 tipuri de brânză.... telemea de vaca și brânză de vaci. 

Radem telemeaua. 

Batem ușor ouăle cu un praf de sare. 

Punem telemeaua rasa și brânză de vaci(sfărâmata cu ajutorul unei furculițe) peste oua și amestecam. 

Adăugăm și smântână. Potrivim de sare(eu nu am mai adăugat), adăugăm piper negru și mărarul uscat.

*Este de preferat sa se folosească mărar verde dar eu nu am avut. 

Tooping

Batem ouăle cu un praf de sare și apoi adăugăm laptele bătut. Amestecam. 

Asamblare

Dezghetam foile. 

Folosim câte 2 foi de plăcintă pentru fiecare"evantai". 

Luam primele 2 foi și le ungem cu ulei. ***Nu este necesar sa ungem fiecare foaie în parte. Eu am uns una da, una nu! 

Punem câte o lingura generoasa de crema de branza peste cele 2 foi și apoi nivelam.Încrețim(plisam) foaia  .Procedam identic și cu celelalte foi. 



Ungem tava cu unt și asezăm foile plisate una lângă alta. 

Deasupra turnam toppingul. 

Încălzim cuptorul la 180 grade și dam placinta la foc . Ținem în jur de 40-50 min.(dar timpul de coacere depinde de fiecare cuptor în parte) pana ce placinta se rumeneste frumos. 

Scoatem din cuptor, lăsăm la răcit și apoi putem taia. 


 


Pofta bună! 









0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes