Salata cu andive, șuncă și maioneza

Nu am sa dau cantități. Am sa spun doar ce ingrediente am folosit. Fiecare dintre voi folosește ce cantitate dorește din fiecare  ingredient în parte... după pofta, după gust. 

Eu am folosit mozzarella  rasa dar dacă nu aveți atunci puteți folosi cașcaval, parmezan, brânză. 

În loc de maioneza se poate folosi un iaurt gras. 

Este de preferat sa se folosească masline fără sâmburi, eventual feliat. Eu nu am avut, asa ca am folosit cu sâmburi. 

Ingrediente

andive

morcov 🥕 

masline

roșii chery 

sunca

ardei kapia

mozzarella  rasa

mărar verde

maioneza


Mod de preparare

Andivele le trecem prin jet de apa rece și apoi le tăiem rondele. 

Morcovul curățat și spălat îl dam prin răzătoarea mare. 

Sunca o rupem în fasii. 

Ardeiul kapia îl curatam, îl spălăm și îl tăiem bastonașe. 

Mărarul verde îl tăiem mărunt.

Într un bol (eu am folosit unul cu diametrul de 17 cm, cât 2 porții de salata) punem strat după strat ingredientele. Între straturi punem câte o linguriță de maioneza. 

Cum am procedat eu:am pus un strat de morcov ras, maioneza și nivelam. Urmează rondelele de andiva, iar maioneza iar nivelam.Apoi fasiile de sunca. A urmat ardeiul kapia și maioneza. Un rand de măsline.

Acoperim totul cu un strat generos de mozzarela rasa și presarăm mărar verde. 

Ornam cu roșii cherry. 


Asta i tot!


Pofta buna!

Pe curând! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes