Ciorba de legume cu omleta

Eu am folosit ardei gras congelat, de-asemenea fasole verde congelata. Am avut puse la congelator din toamna. Ardeiul gras l am curățat, l am spălat, l am tăiat cubulețe și apoi l am ambalat în pungute. Fasolea a fost curățată, rupta în bucăți potrivite și fiarta circa 10 min., apoi strecurata, lăsată sa se răcească după care o ambalam în punguțe și o dam la congelator. 

Cantitatea de borș este în funcție de cât de acra dorim ciorba. Borșul îl fierbem separat înainte de al adauga în ciorba.

Omleta poate fi simpla sau putem adaugă în ea ceapa, ardei gras sau pătrunjel verde. Dacă ne hotărâm sa folosim una din legumele de mai sus atunci acestea v or fi sotate. Dacă folosim pătrunjel, acesta îl tăiem mărunt și îl incorporam în ouăle bătute. 

Omleta o putem tăia fie fâșii, fie cuburi. 

Eu am ales o omleta simpla și am tăiat o sub forma de fâșii. 

Ingrediente

1 dovlecel 

3 cartofi

1 morcov

1 mana fasole verde

1 ardei gras

1 salata verde

1 legătură pătrunjel verde

800 ml suc de rosii

800 ml bors

sare

piper

Pentru omleta

6 oua

un praf sare

1 lingura ulei de masline

Mod de preparare

Curatam, spălăm și tăiem legumele:dovlecelul și cartofii ii tăiem cubulețe,morcovul îl dam prin răzătoarea mare.Salata verde o rupem. 

Punem într o oala cu apa călduță și sare, legumele, mai puțin salata verde. Ținem la fiert, la foc potrivit, sub capac, pana totul este fiert. Adăugăm și salata verde. Potrivim de sare și piper. Dam în câteva clocote și adăugăm borșul și sucul de roșii. Lăsăm la fiert circa 5 min. 

Separat preparam omleta. Batem ouăle cu un strop de sare. Adăugăm și puțin piper. Încingem uleiul și adăugăm ouăle. Lăsăm să se rumenească pe o parte, apoi întoarcem omleta și pe cealaltă parte. 

Când omleta este gătită, o scoatem pe o farfurie, o lăsăm să se răcorească și apoi o tăiem fâșii.

 O punem în ciorba odată cu pătrunjelul tăiat mărunt. Lăsăm să mai dea într un clocot și apoi tragem de pe foc.

Servim calda acompaniata de o felie de pâine prăjită sau un colt de pâine calda de abia scos din cuptor.

Va invit la masa și va doresc pofta buna! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes