Dovleac copt

Va place dovleacul?.......va este pofta de ceva dulce?............nu aveti timp sau chef sa stati prea mult in bucatarie?............ei bine, va ofer ceva rapid, gustos, sanatos...........ceva de genul 3 in 1.....hihihi.

Ingrediente
1/2 dovleac
zahar
scortisoara
Mod de preparare
Curatam bucata de dovleac de seminte si taiem in bucati.Intepam cu ajutorul unei furculite fiecare bucata de dovleac apoi presaram cu zahar si scortisoara.Intr-o tava tapetata cu hartie pergament asezam bucatile de dovleac si dam la cuptor.Lasam la cuptor pana cand bucatile de dovleac se rumenesc frumos.
Mmm.......ce frumos miroase, va invit sa serviti cate o felie.
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. ador dovleacul copt ! alte combinatii nu ma incanta.da'unde ai mai gasit tu dovleac de copt ?

    RăspundețiȘtergere
  2. oooo ce arome o fi fost pe la tine pe acolo...yammmyyy...am un premiu minunat pt tine Medi...te pupppppp!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi aduce aminte de copilarie,bunica mea facea asa ceva,excelent!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cand tai un dovleac il fac in fel si chipuri,copt inca n-am apucat,dar o sa incerc reteta ta. Si ce ramane merge excelent la o placinta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pansy, l-am luat din Obor in luna februarie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana, multumesc tare mult.Luat , postat, rezolvat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaaaaaaaaaaaa, Flory si mie imi aduce aminte de copilarie...............pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Miti, eu in afara de placinta si copt nu am incercat si alte retete.

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes