Sfoara-n tara la final

Am intrat in posesia cadoului.............mai tarziu este adevarat dar stiti cum se spune mai bine mai tarziu decat niciodata.Cea care trebuia sa- mi trimita cadoul era Alexa, ea l-a trimis in timp util numai ca eu in acea perioada eram plecat in vacanta.Deci cadoul a fost trimis retur.................!!!!Alexa l-a retrimis iar eu am intrat in posesia lui............uuuuuuuuuuuuuuuuuraaaaaaaa!!!!
Multumesc Alexei , multumesc Boscodinei, multumesc Yafei si tuturor celor care sau implicat in acest joc...................a fost o experienta frumoasa care cu siguranta ,daca se va mai repeta ,voi participa.
Mai jos va voi prezenta cadourile primite de la Alexa pentru care ii multumesc si ii mai multumesc si pentru intelegerea de care a dat dovada.M-a bucurat nespus cadoul ei , mi-a facut mare placere cand l-am despachetat si am constatat ce lucruri frumoase si utile mi-a trimis.De-abia astept sa le folosesc.Pup draga,Alexa!

2 comentarii:

  1. frumos cadou:)abia astept sa-l folosesti:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,Just........deja formele de inghetata le-am pus la incercare..........tare imi sunt dragi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes