Crap pe varza la cuptor

Ei bine pana acum cateva saptamani ,cand am fost in Delta,nu am mancat peste pe varza.Si cum curiozitatea  si papilele gustative nu m-au lasat ,bineinteles ca am comandat o portie de crap pe varza.......................ce sa va spun decat ca a fost o bunatate, tare mult mi-a mai placut.Asa ca am zis hai sa fac si eu , si am facut.................si am zis sa va arat si voua si sa va servesc cu o portie.

 Ingrediente
1 crap(al meu a avut cam 2,5 kg)
1 varza mai mare
1 pahar cu vin alb sec
o cana suc de rosii
ulei de masline
1 ardei iute
boia iute
marar  uscat
patrunjel  verde
boabe de piper
sare,piper
Mod de preparare
Taiem varza fideluta, o frecam cu putina sare dupa care adaugam piper macinat , boia de ardei si marar (dupa placul fiecaruia) Amestecam bine si apoi o asezam intr-o tava unsa cu ulei.Presaram cateva boabe de 
 piper , stropim varza cu o lingura de ulei si cu vinul ,asezam un ardei iute peste varza , apoi acoperim tava cu o folie de aluminiu si dam la cuptor.Tinem la cuptor circa 15-20 min dupa care indepartam folia si asezam peste varza bucatile de peste condimentate cu sare si piper(Cat timp varza este la cuptor ne ocupam de crap:l-am curatat , l-am transat in bucati potrivite ,l-am spalat si l-am lasat la scurs.) si sucul de rosii.Amestecam prin rotiri stanga-dreapta a tavii.
Dam la cuptor , de data aceasta fara sa mai acoperim tava si tinem pana cand atat varza cat si pestele sunt bine facute si rumene.
Servim calda asezonata cu patrunjel verde si acompaniata de mamaliguta .

Este delicios de bun.
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. Pentru mine pestele e o delicatsa in orice forma,dar ce ai tu aici e de-a dreptul savuros!Imi place si prezentarea tare mult!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine,si foarte bun trebuie sa mai fie.Pupici.Weekend frumos iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. O mancare grozava ai facut!
    Pupici si duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Teo si noua ne place tare mult pestele si il gatesc destul de des.Ma bucur ca si tu esti fan peste si ca iti place ce am "confectionat" eu.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Miha!
    Si tie o zi frumoasa!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mai auzit odata de reteta de peste cu varza, iar al tau arata delicios! Merita incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Da Mihaela si eu auzisem dar pana de acuma nici nu mancasem nici nu facusem .Este tare buna.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes