Chifle cu ceapa verde,ardei rosu si sunca

  Sunt bune atat calde cat si reci.

Ingrediente
Pentru aluat
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
2 linguri cu ulei
1 ou
330 ml lapte
650 g faina
1 lingurita si jumatate drojdie uscata
Umplutura
4 fire ceapa verde
2 ardei rosii
3 felii sunca de pui
ulei de masline
sare
piper macinat
Pentru uns
1 galbenus
seminte de susan
Mod de preparare
Aluatul l-am "confectionat" la masina.Am pus in cuva masinii ingredientele in ordinea in care le-am scris mai sus si am programat masina pentru aluat.La final am scos aluatul ,l-am pus intr-un vas  pe care l-am acoperit cu un prosop de bucatarie si l-am lasat la crescut pana ce acesta si-a dublat volumul.
Intre timp facem urmatorul amestec................taiem ceapa marunt,taiem si ardeiul si sunca cubulete.
Condimentam cu sare si piper si stropim cu ulei de masline.Amestecam.
Din aluatul rezultat "confectionam" niste bilute mai mari pe care le lasam  la crescut  dupa care facem in mijlocul fiecarei bilute o adancitura (eu am folosit o lingura ).
Asezam chiflele intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
In fiecare adancitura punem cate o lingura cu amestecul de mai sus.
Batem bine un galbenus cu care ungem chiflele.
Presaram cu seminte de susan.
Dam la cuptor si lasam pana cand chiflele sunt bine facute si frumos rumenite.
Sunt minunate dimineata alaturi de o cana cu ceai sau cu lapte.
Va doresc pofta buna!

36 comentarii:

  1. Cat de aratoase ti-au iesit. Seara frumoasa draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata suuuper si as minca cu mare pofta,bravo Maria:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune, ma gandesc ca ar trebui sa le incerc! Cu siguranta ii vor place fiica-mi!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine arataaaaaaa.....!!!!
    Ma servesc si eu cu o chifla.....se poate ?
    Te tzuc cu drag, duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sidonia pai cum sa te refuz?Eu zic sa iei insa 2 bucati sa ii dai si lui Vali!
      Pupici!

      Ștergere
  5. Mie imi plac tare mult chiflele facute in casa!!!Sigur trebuie sa incerc reteta!Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot ce este "confectionat" in casa este mult mai bun decat ceea ce cumperi...................ma rog,este parerea mea.
      Toate cele bune!

      Ștergere
  6. Tare bine arata! Ce bune trebuie sa fie..au ingrediente pe placul meu! Pun reteta pe lista ;-)
    te pup .o saptamana buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine au iesit chiflele astea Medi, o minunatie! Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmm, ce pufosenii delicioase ai facut!!!Yummy!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place pufosenia mea,Licuta!Pup si eu cu drag!

      Ștergere
  9. Ce chifle pufoase si pline de arome!! Sunt umplute numai cu bunatati pe gustul meu. Le-am notat ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce minunatii ai facut!!
    Pup si sa mai faci!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi am "confectionat" o painica Lulu.
      Seara minunata sa ai!

      Ștergere
  11. Sfintele sarbatori sa iti aduca bucurie in suflet, pace in casa si belsug pe masa .
    Un Paste fericit sa ai !
    Multa, multa sanatate lui George !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea Sidonia!
      Multa sanatate si toate cele bune si acasa la voi!
      Pupam si imbratisam cu mare drag!

      Ștergere
  12. am facut si eu au iesit minunate am facut furori multumesc draga maria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur,ma bucur tare mult dar preferam ca in loc de "Anonim "sa apara numele tau,nu de alta dar sa stiu cu cine stau de vorba.

      Ștergere
  13. Arata super bine!De cand vreau sa fac si eu chifle umplute!Grozave!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai te rog sa le faci ca sa=mi trimiti si mie cateva pentru ca nici eu nu am mai facut cam demult.
      Seara minunata sa ai!

      Ștergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes