Mancare de cartofi cu mini ardei copti

Aceasta mâncare este una simpla, fără pretenții și fără sa ți petreci prea mult timp în bucătărie. Chiar aveam pofta! 

Mi am adus aminte ca aveam niște mini ardei kapia în frigider și am zis ca ar merge tare bine în aceasta mâncărica. I am copt și i am adăugat în mâncare dandu i un gust deosebit. 

Aceasta mâncărica capătă consistenta și este mai gustoasa după ce sta câteva ore, după ce o dai jos de pe foc. Dar cine are răbdare? 😂 


Ingrediente

2 cepe

1 morcov

2 felii telina

500 g cartofi

1 ardei gras rosu

11 buc mini ardei kapia

ulei

2 linguri bulion(eu am făcut în casa) 

sare, piper

Mod de preparare

Curatam și tocam ceapa mărunt. 

Încingem uleiul și adăugăm ceapa, lăsând o pana se înmoaie. 

Adăugăm morcovul, telina și ardeiul gras, toate curățate și tăiate. Adăugăm o cana cu apa și  lăsăm 10 min la fiert. 

Cât legumele fierb, ne ocupam de ardei. 

Punem la copt ardeii ,folosind o tigaie de teflon. 

Când sunt gata copți ii curatam și îndepărtăm codita cu cotorul. 


Adăugăm cartofii curățați și tăiați și ardeiul copt. Dacă mai este nevoie adăugăm și apa, astfel încât legumele sa fie acoperite de apa. Condimentam cu sare și piper după gust și lăsăm pana când totul este fiert și sosul a scăzut. 


Când totul este fiert adăugăm bulionul și lăsăm sa dea în câteva clocote. 
Tragem după foc și asezonam cu frunze de telina tăiate mărunt care ii dau o savoare deosebita. 
Servim calda alături de o mămăliguță, cu muraturi sau cu o salata. 


Va doresc pofta buna! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes