Oua umplute Mimosa

Îmi plac tare mult oulele umplute. De fapt, unde i maioneza hop și eu... d'aia am preferat aceasta rețetă. 

Este unul din cele mai prezente aperitive de pe mesele de sărbătoare. Un aperitiv ușor de preparat și rapid, atrăgător ca aspect dar și foarte delicios. 

Este un preparat versatil... putem folosi multe variante pentru umplutura! Cu pate de ficat, cu pasta de avocado, cu pasta de peste, cu crema de branza... dar și simplu, amestecând gălbenușurile cu maioneza asa cum am făcut eu. 

Ingrediente

6 oua

2-3 linguri cu maioneza

sare, piper

100 g bacon crud uscat afumat

frunze de pătrunjel pentru decor

Mod de preparare

Într o tava căptușita cu hârtie de copt așezăm fasiile de bacon și la dam la cuptor, la 150 timp de 7 min. sau pana când devin crocante. 


Fierbem ouăle tari, le lasam sa se răcească și apoi de curatam. 

Le tăiem în doua, pe verticala, și îndepărtăm gălbenușul. 


Gălbenușurile le fărâmițam cu ajutorul unei furculițe și le amestecam cu maioneza. Condimentam după gust cu sare și piper... ATAT! 

Trebuie sa obținem o crema densa cu care umplem ouăle. 

Decoram cu chipurile de bacon și pătrunjel verde. 


Pofta bună! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes