Chec cu lămâie, zmeura și afine negre

Îmi plac prăjiturile cu fructe. 

Și pentru ca aveam în congelator niște zmeura și niște afine culese în vara m am gândit sa confecționez un chec. 

Ingrediente

300 g faina

8 oua

175 g zahar

2 pliculețe zahar vanilat

75 ml ulei

un plic praf de copt

zeama de la 2 lamai

coaja rasa de la o lamaie

1 lingura esență de vanilie

un praf sare

fructe(eu am folosit afine negre și zmeura) 

Mai avem nevoie

faina pentru pudrat fructele

zahar pudra

Mod de preparare

Separam albușurile de gălbenușuri. 

Mixam albușurile cu sarea pana obținem o spuma după care adăugăm în ploaie zaharul și zaharul vanilat și mixam pana obținem o bezea ferma și lucioasa. 

Batem cu o furculița gălbenușurile și adăugăm în fir subțire uleiul. Adăugăm și zeama de lămâie.

Radem lămâia și o incorporam în bezea.

Incorporam în bezea și amestecul de galbenusuri și cu ajutorul unei palete amestecam. 

Cernem faina și o amestecam cu praful de copt. Incorporam faina în amestecul de mai sus. 
Tapetam o forma(eu am folosit forma de cozonac) cu hârtie de copt și turnam aluatul. 
Dam fructele prin faina și apoi le așezăm deasupra aluatului. 
Coacem la 180 grade timp de circa 40 min. 

Scoatem tava  din cuptor, lăsăm circa 5 min. după care scoatem checul și îl lăsăm să se răcească. 

Îndepărtăm hârtia, pudra checul cu zahar pudra și putem felia. 


Pofta buna! 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes