Plăcintă dobrogeana cu brânză sarata

Plăcinta cu brânză dulce este preferata mea dar nu dau înapoi nici când este vorba de aceasta plăcintă cu brânză sărată.

Ingrediente

1 pachet foi de placinta

Pentru umplutura

300g telemea sarata

300 g brânză de vaci bine scursa

300 g smantana

pătrunjel uscat

Pentru topping

200 g smantana

4 oua

Mai avem nevoie

unt pentru uns tava și foile

Mod de preparare

Radem telemeaua și o amestecam cu brânză de vaci, cu smantana și cu pătrunjelul uscat. 


Am avut 15 foi de placinta pe care le am împărțit în 3...deci câte 5 foi per rulou. 

Ne ocupam de primul rulou... ungem cu unt topit, folosind  o pensula, fiecare foaie în parte și le așezăm una peste alta.

Impartim(ochiometric) umplutura în 3 porții. Întindem o porție de umplutura peste foile unse și apoi rulam. 

La fel procedam și cu celelalte foi, rezultând deci 3 rulouri pe care le am așezat într o forma, unsa cu unt. 

Le intepam din loc în loc. 

Batem ouăle, le amestecam cu smantana și turnam compoziția peste rulourile din tava. 


Dam la cuptor, la 180 grade pentru circa 40 min., pana când plăcintă noastră este frumos rumenita și bine făcută. 


Se poate servi atât calda cât și rece. 


Poftă bună! 


1 comentarii:

  1. Dacă m-ai încurajat am făcut-o și eu. Chiar nu a fost așa de dificil precum credeam. Mulțumesc pentru încurajare :)

    RăspundețiȘtergere

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes