Pasta de ton cu oua

Folosiți ton de buna calitate, pentru ca pasta obținuta sa fie una cremosa,fina și ușor tartinabila. 

Pentru un strop de prospețime puteți adaugă, în pasta, bobite de coacaze rosii sau/și bobite de capere. Sau pur și simplu le adăugați pe felia de paine unsa cu pasta de peste. 

Prefer sa folosesc ton bucăți, nu sunt prietena cu cel mărunțit. Nu știu, dar calitatea celui mărunțit nu este din cea mai buna. Este părerea mea... nu aruncați cu pietre în mine! 😁😂

Eu am folosit tonul în ulei dar se poate folosi și cel în suc propriu.Pe oricare le folosiți, trebuiesc scurse. 

Pentru aceasta pasta puteți folosi ton, somon, macrou,sardine.

Pestele folosit poate fi afumat sau nu. Se mai poate folosi și peste proaspăt în acest caz pestele se fierbe și dacă este cazul, se dezosează. 

Și unt va recomand sa folosiți unul de buna calitate și cât mai gras.Acesta trebuie sa fie la temperatura camerei. 

Ingrediente

280 g ton întreg în ulei(2conserve)

120 g unt de 82%grăsime, la temperatura camerei

2 linguri crema de branza cu smantana Almette

3 ouă fierte tari

zeama de la o jumătate de lamaie

sare, piper


Mai avem nevoie

50 - 100 g somon afumat

câteva masline negre fără samburi

o felie(rondea) de ou 🥚 fiert

Pentru decor

câteva capere

câteva coacăze rosii

Mod de preparare

Scurgem bine tonul. *Eu l am pus într o strecurătoare. 

Punem în vasul blenderului tonul, untul tăiat cubulețe, crema de branza si zeama de 🍋lamaie. 

Omogenizam pana obținem o pasta cremoasa.

Tăiem cubulețe ouăle fierte și le adaugam în pasta de peste.

*Eu am preferat  sa le tai cubulețe și sa le incorporez ușor în pasta de peste dar puteți sa le adăugați odată cu celelalte ingrediente în blender și le pasati împreună. 

*În momentul în care incorporam cubulețele de oua putem adauga și niște coacăze sau niște capere după care se amesteca ușor pentru a nu sparge bobitele. Eu însă am preferat sa le folosesc drept decor. 

*Din ouăle fierte păstrăm o rondea! 


 Condimentam, după gust, cu sare și piper proaspat macinate. Cu ajutorul unei spatule amestecam ușor. 

Tapetam cu folie alimentara un bol. Așezăm pe fundul vasului rondeaua de ou iar  pe lateralele acestuia  fâșii de somon afumat și măsline fără sâmburi tăiate rondele. 

Turnam compoziția de pateu în bol și nivelam.

Infoliem și dam pasta la frigider pana a doua zi. 

A doua zi desfacem ușor folia și răsturnam pe un platou. 

Decoram cu capere și coacăze. 

Este absolut deliciosa.Un gust divin. 

Testați și va veți convinge! 




Pofta bună! 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
  • Cu Medi in bucatarie © 2012 | Designed by Designer Link, in collaboration with Web Hosting , Blogger Templates and WP Themes