Alba-Iulia-2011/cea de-a treia intalnire a gustoaselor(3)

A doua zi............................servim micul dejun.

Apare si Lenutica lu'Burdulea......dar oare unde este Nelu de nu l-am prins in poza?Ei au venit sambata doar pentru cateva ore dar bine si asa, pentru ca m-am bucurat nespus de mult sa ii vad si sa ne imbratisam si pupam.Intre timp au plecat Daniela si Ion care mai aveau de facut un drum.Gata...................ne pregatim sa mergem la Cetate sa vedem (unii dintre noi au mai vazut) schimbarea garzii.Dar un astfel de spectacol merita revazut.
Dar mai intai o poza de grup.

Roxana este nerabdatoare sa vada schimbarea garzii.
Am ajuns.A inceput spectacolul.....................este atat de frumos si totodata emotionant.

Eu si Delia ne-am lasat pozate..............hihihi.
De data aceasta cred ca Delia a fost pozarul pentru ca lipseste din grup......................)))
Si o mica plimbare prin Cetate.Temnita.

Ne-am oprit si la Catedrala.

Si ne-am racorit cu cate o inghetata.Sidy si cu un pupic de la Vali.
Am plecat apoi la Schit la un picnic..................mama Anenei ne-a pregatit snitele, a fiert oua(sarumana,multumim , au fost tare bune)  iar Anena impreuna cu Adrian au fost si au mai cumparat branza, carnaciori,sunculita,legume.Fiecare dintre noi si-a luat ce a vrut de baut.

Si de data asta Sandu face reclama la seminte..................hihihi.Sotul Lenuticai ne-a oferit cate 3 carti care ii apartin.Multumim Nelu!
Dupa picnic am mers la pensiune ,ne-am odihnit putin dupa care am luat-o de la capat pana noaptea tarziu.
Pe terasa pensiunii punem tara la cale..............hihihi.Si urmatoarea intalneala.Adrian ne-a servit cu un vin adus de el din Franta,Mone ne-a oferit whisiki, Diana si Victor au adus afinata si visinata.
Si s-a incins cheful ...................Victor, pus pe glume ne-a facut sa radem tot timpul iar Vali cu ale lui bancuri la fel........................no siiiiiiiiiiiiiiiiii.................))))

Am intrebat-o la un moment dat pe Gaby ce face si mi-a raspuns printre rasete.............RAD...................))))
Ne-am mai racorit putin cu un pepene.

Si sa nu credeti ca doar am ras...................am si mancat.Dovada este aici.

Putin trecut de miezul noptii ne-am retras in camere,la somn.
Duminica dimineata am servit cafeluta.Si micul dejun.

Iar Menuca ne-a facut inca o surpriza duuuuuuuuuuuuulce...................de data aceasta ne-a adus gogosi calde , aromate si tare gustoase.Multumim ,Menuca!Ei, ce spuneti?

Dupa servirea micului-dejun am ramas incontinuare pe terasa pensiunii inca cateva ore la taclale dupa care incepem sa ne pregatim de plecare.
Ultimele poze inaintea plecarii.
Primii care au plecat cu destinatia Bucuresti au fost Cristina si Stefan.
Urmam noi.............adica eu,Roxana si Alina.

Sidonia deja se gandeste la urmatoarea intalneala....................)))).Ei urmau sa plece mai dupa-amiaza.Gaby si Mone au mai ramas inca o noapte.
Este a lui Fernando.................ei au mai ramas pana luni, de aici plecau in Spania.Drum bun si sa ne auzim cu bine dragii mei!
Roxana asteapta sa plecam si noi.Ultima poza.

Cei care au plecat mai tarziu sau a doua zi ne-au condus pana la iesirea di Alba.
Asta a fost ce-a de-a treia intalnire a gustoaselor....................spun doar atat ...........A FOST MINUNAT............si las pozele sa vorbeasca.
VA URMA.....................a patra intalnire a gustoaselor
.Pana atunci multumesc tuturor , va pup si va imbratisez cu mult drag!Sa ne vedem cu bine!